Entzunaldiak / kontzertuak - Arratiako Musika Eskola

Entzunaldiak / kontzertuak

ZERBITZUAK
ENTZUNALDIAK ETA KONTZERTUAK

Musika Eskolako proiektua musikalki eragingarria denaren planteamendua neurtzen duten ratioetariko bat da, entzunaldi eta kontzertuei dagokienez, ikastetxeak egiten duen jarduera.

Ikaslegoari ekitaldiak eman ikasten ari diren musikaz komunikabide bat egin dezaten. Eskolan egiten den musika neurri bereko eragina izan behar du kokatzen deneko herrian. Taldeko musikaren praktikak erakargarritasun berezi bat dauka musikaren mundurako, haurren eta gazteen mundua bereziki zaindu beharreko.

Eskolako ikasleek 55 entzunaldi inguru egiten dituzte ikasturtean zehar, egonkortutako kopurua. Entzunaldiak ondorengo lekuetan egiten dira.

• Ikastetxe barruan: barne entzunaldiak.
      • Beste Musika Eskoletan, antzerki edo aretoetan.
      • Musika animazioak kalean: kalejirak.
      • Ekitaldiak udaleko Eskola Publikoetan.

Ekitaldi hauetan bai ikaske solistek zein musika-tresnen talde ezberdinek parte hartzen dute.